Een week in Kruger met mijn ouders / A week in Kruger with my parents

Afgelopen week waren mijn ouders bij mij op bezoek. We hebben het grootste deel van de week in het Kruger National Park doorgebracht en we hebben daar een veel mooie momenten gehad. Een goed voorbeeld hiervan was de eerste keer dat mijn ouders leeuwen in het wild zagen. Daarnaast hebben we parende leeuwen gezien en waren we getuige van meerdere kuddes olifanten die tegelijkertijd bij een waterplaats gingen drinken. Ik ben ontzettend blij dat ik deze momenten met mijn ouders heb kunnen mee maken en dat ik ze heb kunnen laten zien wat ik hier in de afgelopen maanden heb geleerd.

Hieronder een kleine selectie van de foto's die ik in Kruger heb genomen.


Last week, my parents came to visit me. We have spent the biggest part of the week in the Kruger National Park en we have had many beautiful moments there. A good example is the first time that my parents saw lions in the wild. Furthermore, we have seen mating lions and we have witnessed multiple herds of elephants coming together at a waterhole. I am really happy that I could share these moments with my parents and that I have been able to show them what I have learned here in the past months.

Below a small selection of the pictures that I took in Kruger.
Kudde olifanten bij een drinkplaats / Herd of elephants at a water hole

Leeuwin in het gras / Lioness in the grass

Leeuwin niet blij met leeuw / Lioness not happy with lion

African Fish Eagle

Martial Eagle

Reacties

  1. Prachtig om dit samen met je ouders te beleven!
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten