Leeuwen in het donker / Lions in the dark

Stel je eens voor: je bent in Zuid-Afrika, de zon is al een uur onder en het is pikkedonker, het enige wat je hoort zijn de geluiden uit de bush en uit het niets loopt er ineens een groep leeuwen langs. Dit overkwam mij gisteren. Ik kon gelukkig snel mijn fototoestel pakken en deze foto nemen. Een foto zoals deze stond al lang op mijn verlanglijstje. Ik ben heel blij dat het eindelijk is gelukt en dat ik 'm nu met jullie kan delen.


Imagine this: you are in South Africa, the sun has set an hour ago and it's pitch dark, the only thing you can hear are the sounds of the bush, and out of nowhere a pride of lions walks by. This happened to me last night. Fortunately, I was able to grab my camera and take this picture. I've been wanting to take a picture like this for a very long time. I am very happy I finally have one and that I can share it with you.

Reacties

  1. Supermooie foto Bas! Veel plezier en succes daar. Groetjes Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (Door Bert geschreven)Hoi Bas, had even niet gekeken en ben nu weer helemaal bij. Je verhalen zijn leuk om te lezen en je foto’s zijn mooi om te zien. Ga zo door en veel succes, plezier met je “werk”

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten