10 foto's uit Kruger / 10 pictures from Kruger

Afgelopen week ben ik in het Kruger National Park geweest. Het is echt ongeloofelijk hoeveel ik daar heb gezien. Het was de ene na de andere geweldige sighting. Hieronder heb ik tien foto's opgenomen die jullie een beetje een beeld geven van wat ik zoal heb gezien.

Last week, I went to Kruger National Park. It is unbelievable how much I have seen there. It was one incredible sighting after another. I have uploaded 10 pictures below which will give you an idea of all the things that I have seen.

Baby olifant steekt de weg over / Baby elephant crossing the road

Luipaard vangt een stekelvarken / Leopard kills a porcupine

Mannetjes leeuw in het veld / Male lion in the bush

Krokodil eet een impala / Crocodile eating an impala

Mannetjes olifant op de weg / Male elephant walking on the road

Luipaard hangt in een boom / Leopard hanging in a tree

Gevlekte hyena liggend op de weg / Spotted Hyena lying on the road

Wilde hond staat op de weg / Wild dog standing on the road
Baby baviaan lift op de rug van de moeder / Baby baboon lifting on the back of the mother

Koppeltje Saddle-billed Storks / Pair of Saddle-billed Storks

Reacties

  1. Mooie foto's Bas. Ik heb moeder en apenkind als achtergrond op mijn computer gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Bas, er schuilt echt een ware fotograaf in je ! Echt mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel! Ben er ook erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten